Ännu en sen kväll…

7/10/2009 12:01:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

men jag är faktiskt på väg i säng! Är lite fascinerad av att det faktiskt är riktigt mörkt ute! Beror nog mestadels på halv storm och regn, men vi går helt klart mot mörkare tider.. Johan är ute och tar in Pion och Bella, låg och lyssnade på ovädret så jag blev tvungen att skicka ut honom. De andra som har lite mera kött på benen än vad Bella har, får klara sig ute.

Har ont i ländryggen ikväll, det värker ut åt sidorna.. kommer ihåg det där från slutet av graviditeten sist. Det är inga fogar som smärtar, utan kanske snarare väldigt lätta förvärkar? Eller någonting. Aja, allting är ju heeeeelt normalt när man är gravid. Pappa påminde mig om att vi ska och fiska på lördag. Sist vi var och fiskade så fick vi åka in på förlossningen efteråt. Det är alltså drygt två år sedan.. men jag tror vi ska klara den här fisketuren i alla fall. Bebis är ju inte ens fixerad så än är nog inget på gång.

Började precis på en ny bok, men insåg efter att ha läst ett par sidor att jag redan läst den… typiskt mig att köpa en bok jag redan läst. Kanske måste ha en liten tävling här på bloggen, så någon annan får lite sommarläsning? Ska klura ut något bra.. fick faktiskt en liten idé. Återkommer om det!

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers