Baby OK

7/01/2009 08:51:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Denna kontroll passerade vi utan problem, bara toppenvärden! Möjligen att blodtrycket är lite för lågt så nu får jag se upp så jag inte blir yr när jag ska stiga upp... Sockervärdena var helt perfekta och det är ju inte illa med tanke på att det är det enda jag fått i mig senaste dagarna, då är väl möjligen järnvärdet på gränsen till lågt men det blir nog bättre bara jag får i mig något. Får väl frossa i jordgubbar... Och vikten har ju stått stilla i två månader, det vore ju fantastiskt att stanna på 10 kilo upp, men nu har man ju en månad att samla vatten och annat så det hinns nog med lite till ändå.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 1 juli 2009 kl. 10:57

Men herregud Hanna, vattenvikten försvinner ju direkt efteråt så DET blir inga problem! Sen tycker jag att vikten försvann mycket lättare med andra barnet konstigt nog! =) Trevligt! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers