Ingen bebis. Men en fisk.

7/12/2009 07:11:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi klarade gårdagens fisketur utan incidenter. Men mycket fisk blev det inte… egentligen (inte för att skryta men) var det väl bara undertecknad som faktiskt fick någonting större och ädlare. Jag drog upp en fin regnbåge, annars var det bara småabbarn som var nappvilliga. Någon bebis blev det dock inte efter fisket denna gång, och tur var väl det annars hade jag ju missat den roliga festen. Vi har ju haft helt otroligt tur med vädret! Vilket kalasväder… här har det varit fest hela kvällen och hela natten tror jag visst. Själv höll jag bara ut till ettiden, men himla roligt hade jag. Sen vann mitt lag krocketmatchen också, tipsrundan gick nog desto sämre för mig. Johan fick vika sig denna gång i den omtalade returmatchen i armbrytning mot Björnen från…den där byn vaddennuhette. SÅ nu står det väl 1-1.  På det hela taget var det väldigt lyckat i alla fall, hoppas alla hade lika trevligt. Idag har vi haft en bakisdag, kusinerna hade städat åt oss imorse innan vi klev upp – det är jag VÄLDIGT tacksam för! Det blev lunch på Frasses, och annars har vi väl mest slappat, fikat, kubbat och lite sånt. Tror faktiskt vi ska ta en liten kubbmatch nu!

 

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers