.today

3/16/2011 11:31:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Vi har varit ytterst effektiva.

Johan och Olivia hämtade hö medan jag tog en långpromenad med Svante och Tyra. Fick dra den fullastade vagnen 60 meter oplogat sista biten och fick upp pulsen rejält! Då hade jag gått ett par kilometer efter skoterspår och det är alldeles tillräckligt tungt.

Har inte haft ont i höfterna alls, bara lite stel i ländryggen efteråt! Fantastiskt! Det har nog varit bra att jag (tvingats) tagit det lugnt så länge. Har ju haft mer problem med fogarna nu än tidigare men promenaderna efter Olivia och Svantes förlossningar har varit mycket jobbigare och ner smärtsamma. Nu är det ju som vanligt faktiskt! Aja, var ute nästan två timmar. Skönt och underbart väder.

Fick min dusch, men blev inte så mycket piff. Tappade inspirationen i det pissljumma vattnet... Vi har alltid obegränsat med HETT vatten utom just då jag ska duscha. Murphy.

Sen har vi kört ett helt släplass med skrot till miljöstationen och dumpat en del på Knuten (second hand). Därefter hämtade vi hem en skoter och så hann vi handla lite. Blev lite bakning i afton också, inför ett stundande besök. Och Johan gjorde en god soppa.

Sov gott!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers