.godmorgon

3/25/2011 08:28:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag är det våffeldagen så det får bli dagens middag. Tips! Vispa ihop en alldeles egen våffelsmet och strunta i mixen. Det blir minst lika bra om inte bättre. Här i huset blir det mjölkfritt förstås och just våfflor och pannkakor (alltså plättar då) tycker jag blir mycket bättre på Havremjölk än på vanlig mjölk. När jag använder Havremjölk/mjölkfritt margarin så använder jag oftast lite mindre mjöl än vanligt, då blir det bättre.

Ser annars ut att bli en strålande dag och vinden har mojnat en hel del, i alla fall tillfälligt. Så om en stund tar jag och skavsåret

from hell med oss barnen ut. Men först ska jag passa på att bada storbarna medan lilla sover.

(jag har ett gammalt stort ärr på min högra häl. Det trilskas ibland och gör att vissa skor kan jag bara inte ha. Till exempel som nu då, mina alldeles nya, fina, sköna träningsskor funkar inte alls. Skit också!)

Etiketter:

3 hälsningar:

Jessica on 25 mars 2011 kl. 11:53

Skön blåsa!

Comment by Bk on 25 mars 2011 kl. 21:25

Det finns ju skavsårsplåster!

Comment by Hanna on 25 mars 2011 kl. 22:17

Jag har provat plåster och det hjälper ju lite men jag har fan inte råd att ha det varje gång jag ska ha skorna... De är inte billiga!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers