.tisdag

3/15/2011 11:10:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Om idag:

Har lullat runt i pyjamas hela dan igen. Utom när jag hämtade på dagis och när jag var ute hos hästarna förstås. Men annars. Skönt, men jag måste rycka upp mig känner jag. Får ta på nåt annat än jeans imorgon så jag inte byter direkt. Är inte van att ha jeans efter att ha haft typ leggins sen i somras...

Dagens största kraftansträngning var att rulla köttbullar. Annars har svärföräldrarna varit här ikväll och firat mig. TACK för presenten! Glömde nog tacka för besöket eftersom Tyra kallade då de åkte hemöver. Fick förresten ännu en tulpanbukett, som jag faktiskt ligger och kikar på just nu. Tänk om man kunde ha snittblommor hemma alltid.



Imorgon är planen alltså att ha kläder, tänker mig en dusch också och lite allmän piffning. J är hemma så kanske hinner jag med mig själv lite. Men han måste hämta hö till hästarna också. Snart slut. Sen får vi se om vi hinner med nåt mer spännande under morgondagen... Handla kanske.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers