.helg

3/25/2011 11:33:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Planer, planer. Inga stora men... Fick lite ångest av tanken på att vara hemma själv imorgon också. Men har gjort upp en plan för dagen.

Först ska jag (och Svante) baka lite. Har fått hem min nya elvisp så den måste testas. Plus att vi tänkte ha lite kalas en annan dag.

Sen måste jag på Apoteket! Viktigt. När vi ändå är ute, tänkte vi åka och kolla hur de har det på Nådamyren - om vädret är okey. En liten stund kan vi vara där, kanske äta lite lunch i alla fall. En fördel är också om jag kan gå i mina skor... Inte säkert.

På kvällen blir det middag (och bad för somliga - tyvärr inte undertecknad) på Källan. Garanterat god mat. Brukar frossa i deras underbara sallader, får se vad de har att erbjuda imorgon.

Ja, sen på söndag blir det väl lite kalas kanske och sen får vi se... Johan bör nog fixa det sista på bilen! Ska vara klart innan torsdag.

Nu ska jag sova lite innan lilltjejen vaknar och vill ha nattmål. Hon somnade lite väl tidigt ikväll så det blir nog tidigare än vanligt.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers