.presenten

3/28/2011 11:11:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

30-60 minuters rask promenad före frukost varje dag. Så kickstartar man dagen.




2 hälsningar:

Comment by SMÅKILLARNA on 28 mars 2011 kl. 16:22

Nej men!! Har du precis köpt den där?? Åh vilken underbar grej att ha hemma när man inte alltid kan gå ut ur huset efter barnen somnat! Får jag fråga hur mycket du fick betala och är du nöjd med den? /Maria

Comment by Hanna on 28 mars 2011 kl. 18:01

Ja du vet det är ju inte alltid så lätt att ta sig ut när man har tre små hemma, och på kvällarna är det inte så häftigt att bara promenera mellan gatlysena.. Ett par hundra meter ;) så nu har jag inga ursäkter även om inget slår promenader utomhus! Jag har ju bara haft den en knapp vecka och jag är helt nöjd så här långt. Det enda jag anmärkt på är att den skulle passa ännu bättre till en person som är åtminstone 5 cm kortare (jag är 175), tycker handstödet sitter lite lågt. Köpte just detta för att det fick "bäst i test" nu i februari. Det är motordrivet och man kan promenera och jogga på det. Det är dock ett promenadband först och främst. Kostar 3750 inkl frakt och är billigast på sporttema.se som har prisgaranti. Leveransen tog en vecka.

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers