.kväll

3/27/2011 10:52:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

En sån dag. Fixade klart tårtorna i morse och konstaterade att Johan (och Olivia) käkat upp bananerna som skulle vara till stubben... Johan anmälde sig direkt frivillig och åkte på OK. Jag såg nog inte ett dugg irriterad eller stressad ut.

Firade pappa som fyller år imorgon. Bäst att passa på då Lillebror är i hemtrakterna! Lyckat blev det i alla fall tror jag. Sen softade vi lite, J skruvade lite i bilen och så blev vi bjudna på middag. Jag fick min räksallad som jag suktat efter sen jag åt den sist. Mums.

Sen blev det kalas igen, och mera gofika. Beachformen känns långt borta?

Nu har jag precis tvättat håret i ISKALLT vatten... Brr. Har nog inget mer, eller mindre, vettigt att komma med ikväll. Sov gott! Den som har en iphone kan ju ta det säkra före det osäkra och ha en reserv-väckare imorgon bitti. Alarmklockan har ju buggat förr och inte ringt då den ska då man "byter tid" (eller "byter år" för den delen).

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers