.fira!

3/18/2011 06:43:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag käkar vi fajitas och burritos och skålar i påskmust! Vi har nämligen lite att fira.

Först och främst har barnen fått en ny kusin för bara nån timme sen. Underbart! Jag hade det på känn när jag vaknade i morse. Men jag har ju haft fel förr eftersom jag trodde det i söndags redan. Men nu är bebisen äntligen här <3

Sen har vi tagit ett litet steg i rätt riktning med Svante och magen. Först: det är INTE gluten! Sen: min fundering här om natten var inte helt på tok. Proverna visar nämligen på någon slags inflammation i tarmen.. To be continued.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by lillebror on 19 mars 2011 kl. 06:35

Va roligt att det kommit en lillkusin =) Som ni har väntat och väntat!

Skönt att det inte är gluten! Och jag hoppas det kommer fram riktigt snabbt vad det är så det går att behandla om det behövs så att poblemen försvinner!

Comment by Hanna on 19 mars 2011 kl. 09:49

Ja det är underbart! <3

Det är ju alltid positivt när det går framåt och man kan utesluta saker. Kanske har det varit en inflammation och den är över och kanske det blir bra nu?! Tyvärr är många inflammatoriska tarmsjukdomar kroniska, men vi kan inte dra några slutsatser från de provsvar vi har fått så vi ska inte måla fan på väggen!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers