Var sitter du?

4/03/2008 08:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Här sitter jag - för tillfället! Det här är alltså en liten utmaning...hur ser det ut där du sitter och bloggar?

Tanken när jag önskade mig laptopen var att jag skulle kunna sitta lite varstans så jag inte behöver stänga in mig på kontoret hela tiden. Nu har jag flyttat ut till köket och fastnat i väntan på min trådlösa router som aldrig dyker upp. Men köket är centralt och bra och jag har mycket bättre uppsikt över lilltjejen härifrån. Fast idag kröp hon iväg till sitt eget rum och stängde dörren, haha. Hos mig finns nyaste Ridsport - Avelsextra. Det är ju nästan som en liten bibel det. Har ju både en fölning och en ny betäckning att se fram emot i sommar. Även senaste Elle ligger här. Nog för att man får mycket inspiration från nätet och TV men inget slår en papperstidning eller en bok. Jo, live-versionen av det mesta då förstås haha.. Två läppbalsam - mitt älskade Rosebud såklart och Natural Ice som kyler om man har bränt sig och innehåller SPF 15. Bra när man är ute och solar i snö. (Inget man har behövt idag då med andra ord eftersom det säkert har lagt en 10 cm snö idag). Ansiktsvatten - Håkansson Vitamin Spray så inte huden torkar ut då man sitter och stirrar in i en skärm... Luktar supergott och känns väldigt fräscht och uppfriskande. Lite frukt till mor och dotter, en kruka med utblommade påskliljor, babyvakten och Olivias vatten och till sist lite skolböcker. "Case Studie Research" bland annat. Vår C-uppsats blir en fallstudie. Ja, det var väl ungefär allt. Oftast ligger här även en mobil och lite mera sladdar...

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers