Duktig flicka

4/02/2008 10:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

JAG, alltså! Ikväll hade vi dansaerobics, men precis efter att jag ringt och fixat barnvakt (Johan är i Västerås som vanligt - visst märker ni att jag börjar bli van, har inte ens beklagat mig haha) så får jag veta att det är inställd då ledaren är sjuk. Skit också, tänkte jag. Sen tänkte jag typ åh hmm skönt... kan man bara vara hemma ikväll istället. Måste ringa barnvakten igen. Sen tänkte jag på vad vi pratatde om på lunchen, hur viktigt det är med träningen och hur bra det känns när man väl sparkat sig i ändan och tagit sig dit. Så det var precis det jag gjorde. Jag lämnade Olivia hos morfar, promenerade hela vägen ut till Jump-in, körde halva passet kondition och halva styrka (rygg), solade (!) och promenerade tillbaka. Det blev 1 timme träning, en halvtimmes promenad plus lite tid för solning så det känns bra nu! Som sagt. Duktig flicka.

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 3 april 2008 kl. 12:56

Härligt!! Vad du är duktig =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers