SuperMum?

4/10/2008 04:04:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Nu har jag
Bakat bullar
Gjort två tacopajer
Gjort ett par pannkakor
Mockat i stallet
Mailat lite enkäter och intervjufrågor
Lyckselekaka
Lasagne
Hämta släp
Laga BMW (blev ett bilbyte...)
Hämta Olivia + annat på Sörbyvägen
Hämta hårddisk
Tanka (Bil, Skoter, Dunkar)
Handla (ICA, Systemet, Apoteket)
Posta brev
Dammsuga (Johan håller på i skrivande stund)
Vitkålssallad
vattna blommor (Johan)
Älgbensspjäll

allt medan jag sprungit efter min lilla flicka som kör alla möbler runt hela huset.. eller nej. Det har morfar fått göra idag!

Kvar på listan



Packa (!)
Skotta gården


Räknar dock med att få hjälp med en hel del av ovanstående...

Uppdaterat 20:14
Har ju hunnit lite mer nu...

Uppdaterat 22:02
Bara snöskottning och packningen kvar typ. Gissa vem som gör vad?

Etiketter:

6 hälsningar:

Comment by Jessica on 10 april 2008 kl. 18:35

Jo jag hörde att det var en liten flicka som såg till att morfar inte satt i soffan och sov hihihi... PS har fixat internet och det funkar DS

Comment by Hanna on 10 april 2008 kl. 19:03

men äntligen!!

Anonym on 10 april 2008 kl. 21:16

Å herregud.... Men jag vet precis hur det är... Bra att de löste sig med bilen! Hur blev de med hovis? Ska ja hålla hästarna å vet du nån tid? Vilka dagar skull jag mata de rara djuren? Många frågor blev de.... Nu ska jag slänga mig framför tv;n... Känns som de va nån vecka sen! ;) Jag har just kört slut på min sista ork genom att HANDSKOTTA fram elbanden runt hela hagen! PUH!

Ha så trevligt i fjällen nu, å slappa åt mig också är du snäll!

Kramelikram! // M

Comment by Hanna on 10 april 2008 kl. 21:55

Hovis kommer till C klockan 10, så sen då ;) mån, tis och ons - fixar du hästarna & co. då?

ÄR DU GALEN?! Man kan inte handskotta en meter snö...

Japp sk slappa för alla tro rja haha Kramis!

Anonym on 11 april 2008 kl. 07:19

Flitig som ett bi!! Ibland önskar jag mig också sån där duracell energi! Hoppas ni får det bra!!
Ha en underbar dag!!

Comment by Hanna on 11 april 2008 kl. 08:45

hanna - är det inte du som ÄR duracellkaninen? ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers