Fina fynd

4/27/2008 07:51:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gjorde en hel del fina fynd i den stora staden igår. Kommer lite bilder och sådant senare. Har dock inte lyckats fixa några jeans ännu. Att det ska vara så svårt att köpa... är kanske för kräsen. Men det blev lite skor, lite kläder, en "Nattvakt" och annat fint i alla fall. Sedan fick vi ju äta på Tatung och det kan ju bara inte bli bättre..nästan. Kvällen avslutade vi med grillning hos M&M, gott och trevligt som alltid även om de allra flesta var ganska så trötta. Nu är jag väldigt trött eftersom jag fick gå upp tidigt i morse med lilla fröken Lundström som inte behagar sova länge bara för att mamma och pappa är ute sent. Imorgon kommer jag att jobba framför datorn hela dagen så det slinker säkert int ett blogginlägg, eller två... Kanske tar jag sovmorgon först. Det vore inte alls dumt det. Kommande vecka (med start i morgon alltså) blir det stenhårt GI och träning för nu har det varit slappt (men jag ligger bra till ändå). Dags att rycka upp sig!

Etiketter:

3 hälsningar:

Anonym on 28 april 2008 kl. 10:42

Hej å tack för senast!
Haha, skrattar när jag läser dina inlägg från lördagen!!! Gästbloggaren var verkligen fyndig i sitt inläggg... ;) Men ditt inlägg om toapapperrullen blev ju riktigt bra! Haha, ser en bild framför mig när man stoppar in telefonen i en toapapperrulle innan man svarar i telefonen, hahahaha, oj vad bra det ska låta då!!!!! Oj,oj, oj, skrattar än så att tårarna rinner!!! Tur man har bra humor! =)
Ni glömde iaf lillans kläder här, men vi kan väl höras! Kramelikram!// M

Anonym on 28 april 2008 kl. 12:21

Det får vi väl skylla på lillebroren att kläderna blev kvar! Ja kände mig inte så partysugen faktiskt :P

Comment by Hanna on 28 april 2008 kl. 17:54

M:
Jaa! Hahaha hoppas någon provar ;)Jag har verkligen letat kläderna ska du veta...tänkte "hur full var jag när vi kom hem..var har jag stoppat dom??" Hihi..

Lillebror: Man kan ju inte vara på topp jämt hihi

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers