Igår Idag Imorgon

4/20/2008 10:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

IGÅR:
Igår var det helt fantastiskt väder. Vi började dagen med sovmorgon i skift. Allt för att orka med en lång kväll. Sedan kom Lissan och vi jobbade lite med Leo. Kommer en mer utförlig hästrapport under morgondagen. Det gick bra i alla fall. Mitt på dagen åkte vi in till Norsjö, gick på marknaden och handlade lite inför kvällen samt lämnade Olivia hos mormor och morfar för sin första övernattning utan mor och far. Därefter blev det hem, dusch och så gjorde vi iordning kvällens grillmat. Kvällen avslutades alltså med grillning, fest, raggabil och utgång på hotellet som var ganska lagom fullsatt. Trevlig fest hos Anna, rolig utgång med brudarna, vad kan man mer begära? Fick dock ta baksidan med bloggandet också haha. När man inte lever som man lär... "Den där hamburgaren är väl inte särskilt GI?" fick jag höra när vi traskade hemåt med nattamaten i näven tidig söndagmorgon... Men det får man väl bjuda på. Roligt med bloggläsare.
IDAG:
Idag så har vi sovit en del, traskat ett par svängar runt marknaden, käkat pizza (ja, jag vet, inte GI men jag har inte varit bakis på typ ett och ett halvt år!) med riktigt bra service. Kvällen ägnade vi åt det berömda ljuspartyt som gick över förväntan. Jag var ju ute lite i sista minuten men vi lyckade ändå skrapa ihop lite beställningar så man får vara nöjd. Själv har jag fortfarande inte hunnit äta eller fika något sedan pizza-munchen klockan 14 så jag börjar bara lite småhungrig. Blir att göra en kopp Chai-te och något mer?
IMORGON:
Imorgon ska Olivia på BVC och kolla utvecklingen. Ska bli intressant. Undrar vad hon väger nu? Och vad ska en 10 månader kunna egentligen? Johan drar till Västerås en sväng och jag tänkte hinna ägna mig åt mina hästar. Och skolan.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 21 april 2008 kl. 07:12

Får väl tacka så mycket för ett trevligt ljusparty och jättegott fika!!
Syns imorgon...

Comment by Hanna on 21 april 2008 kl. 08:03

Men tack själv, du har ju en present som ligger och väntar här förresten (lottvinsten)!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers