Igår Idag Imorgon

4/22/2008 08:16:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

IGÅR:
Efter bvc så ägnade jag dagen åt uppsatsarbete och hästar, med övervikt åt det senare. Kan det vara roligare möjligen? Fick i alla fall en hel del gjort på uppsatsen, mitt Wordprogram har så mycket häftiga funktioner så jag satt och provade det mesta och kopplade allt till uppsatsen så nu blir det enkelt med källförteckningar, innehåll och annat..

IDAG:
Idag är det mammaträff och nu är det länge sen eftersom vi hör till kategorin mammor som har alldeles för mycket för oss. Som jobb, skola, resor och annat. Nu är ju till och med ett par av ungarna ettåringar! Fatta hur fort tiden går. Sist vi träffades vet jag inte ens om det var någon som gick (ja det var ju ett tag sen), ska bli kul att se vilken utveckling det är nu. Till och med Olivia lyckas ju med några steg varje dag även om det är heller vingligt. Well, sen har jag lite att göra "på byn". Senare blir det hästar igen, Lissan kommer till Leo, och besök ska vi visst få. Blir nog en bra dag av detta.

IMORGON:
Har jag planerat bad på förmiddagen och träning på kvällen. Sen kommer ju Johan hem också.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers