Matt

4/24/2008 09:10:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Jag är helt matt idag efter att ha burit en tröstlös Olivia hela dagen och kvällen igår. Johan var slut efter 15 minuter med henne då jag var ute i stallet och ordnade med kvällsmaten... Idag är det lite, lite bättre. Jag bär henne bara emellanåt än så länge. Dessutom kom förklaringen nu på morgonen med att hennes näsa började rinna och med en och annan nysning. Jag trodde det var tänderna - men med tanke på hur risig ja kände mig själv igår utan förkylningssymptom så kunde jag ju ha räknat ut att hon kände sig ungefär lika eländig...

Etiketter: ,

4 hälsningar:

Anonym on 24 april 2008 kl. 09:20

Hoppas ni snart mår bättre!! Vi får göra ett nytt hälsa-på-försök snart!! Hittade du pengarn förresten?? Ha en bra dag och krya på er!

Anonym on 24 april 2008 kl. 11:58

Skulle gissa hon mådde som morbror gör idag! ja förstår att hon var grinig!

Comment by Hanna on 24 april 2008 kl. 14:44

Hanna: Absolut :) Och jag hittade dom ja!

Lillebror: Inte var- ÄR

Anonym on 24 april 2008 kl. 17:52

ja men de lät ju som det var bättre tänkte jag

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers