April April

4/01/2008 12:46:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Blivit lurad idag? Eller har du lurat någon?

Jag har bara skojat lite med Johan. han gick på det, haha... Men det var som ett enkelt aprilskämt. Vi hade nämligen ombesiktning på MAZADAN idag (som är en Mitsubishi men det är det ingen som orkar säga). Problemet sist var bromsarna bak som Johan nu har bytt ut helt och hållet... Johan är på väg till Västerås så han var inte med vid besiktningen och jag tog tillfället i akt att köra ett litet SMS-skämt:

J: Hej nu är jag framme. Hur gick det med foten?
Olivia hade vält en tung glasskål på sin lilla tå..

H: Det gick bra men bilen gick inte igenom besiktningen
Notera min smidiga inflikning

J: Jaså vad var det nu?
Inte fullt så rolig reaktion som jag hade önskat...

H: Bromsarna

J: Jaså! Hmm konstigt
Fick ett utropstecken i alla fall..

H: Har du satt ihop dom fel?
Provocerar lite!

J: Det tror jag inte! Fungerade dom inte eller?
utan större reaktion

H: Typ inte

J:Vad bra. Hmm kanske är luft i bromssystemet
Jaha, ja det lät ju logiskt. Synd bara att jag bara driver...

H: April, april...Det gick bra hihi

J: Ja ja. Hi hi. Hamnade mitt i en filminspelning (...)
Jaha det var ju otroligt upphetsande. Men han gick på det i alla fall. Vänta nu..vaddå filminspelning..

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 1 april 2008 kl. 19:50

läste om det som förmodligen är ett av dom roligaste aprilskämten någonsin "var på spårvagnen idag när chauffören sa åt samtliga att kliva av vagnen för att den hade punka så alla klev av sen ropade hon tillbaka oss och sa april april, lite sköjigt, alla klev ju snällt av även fast spårvagnar inte har däck!!"

Hahaha =)

Comment by Hanna on 1 april 2008 kl. 22:02

hahhaha.. jo de va riktigt bra! :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers