Ordförrådet (så som vi känner till det)

4/18/2008 02:05:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /


Pappa: papa
Lampa: papa
Mamma: nana, mama
Kisse: ssss
Hej: Hee, hehe
Titta: titta

Övriga ljud (härmar)
Haha
Hostar
och säker många fler..

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 18 april 2008 kl. 22:15

Nä, fy vad tiden går fort!!! Hon är ju alldeles nyfödd lillan, känns ungefär som om det var förra helgen vi var på hennes dop... =) Ta vara på tiden och njut! Jag tänkte senast idag på att barnen har verkligen sin allra bästa tid nu, snart- alldeles för snart, är dom tonåringar och ska flytta hemifrån!!! Pussa lillan från oss!
// M

Comment by Jessica on 19 april 2008 kl. 11:52

Jag tänkte faktiskt igår att det är snart ett år sedan som jag hade min lediga vecka som jag tillbringade i Norsjö och Hemma hos er, Vattnade hästar lagade täcken och plockade ägg, det går så fort tiden bara flyger iväg!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers