.sommartider

5/19/2011 11:22:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Den har börjat nu. Sommartiden då Johan hänger 90 meter ovan jord 12 timmar per dygn i nån jättehög kran.



Bilden har jag stulit av Johan. Den är från igår.

Den här tiden innebär att han inte är hemma så mycket. Igår kom han hem vid elvatiden tror jag. Blir sent idag också. Men på fredag (imorgon!) ska vi på Leo's och leka allihopa. Tack och lov finns några semesterveckor inplanerade och Turkiet såklart. Då får han lämna jobbtelefonen hemma.

Haft möte med prästen nu på morgonen, så dop-programmet är klart. Nu sitter jag i och äter frukost och strax ska jag hämta kidsen. Svante ska vila och Olivia får hjälpa mig att baka lite. Sista omgången macarones med nytt recept (!) och ett par andra kakor. Hinner inte med nåt bak på fredag då vi är borta på dagen och måste väl fixa med annat på kvällen.

1 hälsningar:

Comment by BK on 19 maj 2011 kl. 14:59

Hugaligen!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers