.rightaboutnow

5/06/2011 11:17:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /




Johan opererar min fot. Har haft en glasbit i den hela dan. Smärtan jag kände nyss, när han strök mig under foten och trodde biten var borta, var bland det läskigast jag varit med om. Det ilade ut i fingerspetsarna. Nu får han knappt peta på foten, men glasbiten måste ju ut... Blir en fem minuters paus för att lugna mina nerver.

Olivia är fortfarande sjuk. Svante är ok och nysnaggad dessutom. Det behövdes. Annars har de varit hos "moppa" ikväll (a.k.a mormor och morfar) när vi var och kollade på en ny bil. Den kanske det blir! Det vore skönt...

O har fått en solskyddsdräkt idag, Svante har en redan. Han fick nya galonisar och jacka han.

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers