.dagens

5/24/2011 02:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

DAGENS VILL HA: sommar och sol
DAGENS KLÄDSEL: stor rutig skjorta. Grå jeans som jag hade innan jag blev gravid med Svante, det vill säga senhösten -08. Men nu kan jag ha den igen.
DAGENS SMINK: inget smink i dag. Bara ansiktskräm med SPF.
DAGENS FRISYR: uppsatt.
DAGENS HÄNDELSE: det är väl inget som direkt skakat om oss idag.
DAGENS LÅT: Hörde på en skön låt med Damien Rice när jag var ute och körde bil.
DAGENS PLANER: har gjort det mesta redan för att inte somna stående. Men lite middag ska jag väl sno ihop senare.
DAGENS SAKNAD: Johan. Men träffade honom en snabbis exakt nyss. Snart kommer han hem.
DAGENS DUMMASTE: att det stormar mellan regnbyarna.
DAGENS SJUKA: O har hosta igen men nu är vi bättre rustade och nu har jag inte hört henne hosta sedan hon kom hem från dagis. Men där hade hon det lite jobbigt en stund.
DAGENS DROG: kaffe... Sa jag att jag är trött?
DAGENS ROLIGASTE: hästarna som jag släppte på grönbete nyss. De brallade loss i stormen kan man säga.
DAGENS FAVORIT: jag, som fixade kattmat. Det var uppskattat kan man säga. Man skulle kunna tro att de aldrig fått mat förr... (det blev bara lite senare än vanligt då maten var slut när de skulle få)
DAGENS KÖP: mörkt muscovadosocker till chokladbollarna.
DAGENS HUMÖR: seg men harmonisk?
DAGENS ORD: bajs

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers