.aktiv

5/24/2011 05:51:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tyra är i en väldigt aktiv fas just nu. Hon kan bara inte vara stilla. Antar att det är därför hon vaknar mitt i natten och kör ett gympass. Hon gör framsteg också, förutom att vända mage-rygg så fångar hon saker med händerna. Liggande har hon haft ganska bra koll på sakerna i gymmet, då resten av kroppen är stilla är det enklare att styra armarna. Nu fixar hon det sittande också. Nyss tog hon nappen ur min hand tre gånger samtidigt som hon satt på mitt knä och jobbade precis som i filmen nedan. Tänker mig att hon tränar hållning och balans inför en kommande karriär på hästryggen!




Här hittar och fångar hon "lilla Anna" på klänningen!













Etiketter:

2 hälsningar:

Svärmor on 24 maj 2011 kl. 22:13

Snart du mamma springer jag iväg som storbarna!

Comment by Emilia on 28 maj 2011 kl. 22:25

Jisses så söt hon är!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers