.bakat

5/19/2011 04:38:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Äntligen bakat klart! Testade ju ett nytt recept till småkakorna, och jag säger få bara det. Varför gjorde jag inte det från början?



Helt perfekta blev dem och det gick som inte att misslyckas när smeten väl var klar! Men det tog lite längre tid än med gamla receptet och har ett par spännande moment där man antagligen kan misslyckas om man inte har tungan rätt i mun...

Gjorde ett par andra kakor också och där vet jag ju inte om jag lyckats eller inte. Det visar sig.

Dags att tänka på middag kanske?


3 hälsningar:

Comment by Erika on 20 maj 2011 kl. 15:42

Åh, jag skulle också vilja kunna baka...

Comment by Hanna on 20 maj 2011 kl. 16:12

Det handlar bara om tjurskalle! och att våga misslyckas... Om du visste hur många gånger det har gått åt skogen ;)

Comment by BK on 21 maj 2011 kl. 19:23

Hanna, alla försök till kakor du bakat nu har varit jättegoda, om dom inte ser 100% perfekt ut spelar väl ingen roll. mordin

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers