.hej

5/24/2011 09:44:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /




Jag är nog ännu tröttare än jag ser ut! Och jag ser jäkligt trött ut.

Anledningen:



Denna oskyldiga lilla varelse som vaknade kl 02.00. Och var pigg? Hon fick ligga och sprattla i sängen bäst hon ville, jag låtsades sova. På natten är det mat, tyst och sängläge som gäller - det ska vara tråkigt att vara vaken på
natten. Ingen underhållning alls. Men jag förstår ju att det kan vara lite förvirrande när man vaknar och det är dagsljus. Well, jag låtsades sova förstås men jag gjorde det inte. Halv fyra kom O smygandes, sen somnade vi allihopa till 06.15 då T ville käka och sen blev det dagis för de större. Nu har Tyra sovit gott en stund och mina ögon går i kors.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers