.vila

9/01/2011 01:21:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Fyra av fyra barn sover. Så egentligen borde jag jubla, starta all världens barnvakter och springa ut till hästarna. Men fick en sån där ögonmigränattack på förmiddan så nu har jag ont i huvudet och är trött istället. Alltså borde jag passa på att sova också. Bara det att så fort jag lägger mig så vaknar någon så jag sitter här och väntar istället? En timme har jag väntat nu.

Passar på att uppdatera iPhonen, ladda över bilder och tömma den. Gjorde det senast i maj. För 1200 bilder och filmer sedan… Så det var dags. Sen maj har jag suttit vid datorn en gång varje månad, betalat räkningar. Det gjorde jag igår. Men nu sitter jag här idag alltså. Den (datorn) har healat sig själv under tilen. Fläkten fungerar igen.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers