.utmaning

9/28/2011 10:45:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag har jag utmanat mig själv. Minst 3 km promenad 6 dagar i veckan. Gärna längre, men 3 km tar 30 minuter (håller 6km/h) och det är sällan jag får längre luckor än så. Då jag gör det så brukar hästarna få den tiden... Detta ska pågå i 30 dagar Alltid kul med utmaningar, någon som hakar på? Dagens sammanfattning får jag publicera varje kväll och summera tid, plats och distans. Typ. Tips för att hålla koll är att ta hem en app som t.ex. Runkeeper. Med den har man GPS och kan hålla koll på sina rundor när man är ute, men det går också bra att manuellt föra in träning på band etc.

Dagens resultat blev precis 30 min på promenadbandet, 3 km totalt.



2 hälsningar:

johan on 29 september 2011 kl. 10:11

du är duktig.

Anonym on 29 september 2011 kl. 21:44

Okej! Jag hakar på! Fast har inga tekniska finesser som håller koll på mej, får bli gammeldags! ;)
// Martina

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers