.promenad

9/09/2011 10:39:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Tog med mig mina småpojkar på promenad ikväll. Det var spännande! Vi såg både spöken och apor i träden.



Spännande att vara två bast. Måste stanna varje 5 meter för att kasta lite sten, titta på vatten, kasta sten i vattenpölar, titta på mycket vatten, titta på bilarna, kasta mer sten, titta på traktorn och lastbilarna, lukta på blommor, ligga på vägen, studsa fram, springa lite, titta på månen, smaka på blommor...

Den andra pojken som är 9,5 vecka och gick i koppel typ för första gången, han traskade på som om han inte gjort annat. Vi träffade en söt pudelflicka och medan jag pratade med matte satt Rufus bredvid mig och betraktade hunden. Behöver jag säga att det känns konstigt?!



Här utan koppel. Som det ska vara hemma. Men det är bra att kunna gå kopplad också, det är det ju.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers