.brödrost

9/27/2011 04:14:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Våran fina brödrost dog här om dagen. Typiskt! Har inte råd eller lust att köpa någon dyr sak nu... Därför kollade jag Campadre.se om det inte fanns någon kampanj nu, och tur hade jag. En Philips som blev min för blott 150 kronor. Det blev en rabatt på 300 kronor och sånt gillar jag. Så den får duga ett tag, tills Svante börjar göra 4 mackor i taget enbart till sig själv.



Inte medlem på Campadre? Men bli det HÄR då! Kostar inget och det kommer ett mail varje morgon med dagens nya kampanjer som är tidsbegränsade. Det är enbart kvalitetsprodukter, 30-75 % rabatt och först till kvarn gäller. Det är varumärken som UGG, swegmark, Tretorn, Philips, Kidelin, Zumba, Hunter, OBH nordica, Lilikim.. Ja det mesta har väl varit representerat? Vissa helger är det specialkampanjer som SKOR. I somras kunde man köpa Maiden-biljetter. Ångrar att jag inte köpte för jag hade två i varukorgen..men skulle ju inte dit.

Etiketter:

1 hälsningar:

johan on 28 september 2011 kl. 13:12

man får bara göra tre per gång....:)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers