.bönhörd

9/28/2011 09:38:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gårdagens "feber" hade sin topp i går morse. Olivia 37.9 och Svante 37.5. Inget allvarligt alltså. Framåt eftermiddagen var tempot så högt här att samtliga friskförklarades, vilket stämde bra. Jag blev bönhörd. Efter en vecka hemma hade jag två små som klättrade på väggarna och längtade efter kompisarna på dagis. Så vi var nog lika glada allihopa i morse då jag skjutsade dem dit.

En annan bön jag haft, är att få sova lite bättre. Alla barn bara: I hear you. Så senaste 3-4 nätterna har det varit få och okomplicerade nattuppvaknanden och Tyra har ätit sitt morgonmål 07.00 istället för någon gång mellan 02.00-06.00. Det gillas. Jag är lite piggare i alla fall.

Nu kommer en vecka med lite mer dagistid och lite mindre vardag, det behövs nog. Men fredagen skulle jag önska av hela mitt hjärta att den såg helt annorlunda ut. Vissa böner kan helt enkelt inte bli hörda, så den dagen får vi göra till det bästa den kan bli helt enkelt.





Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers