.högvarv

9/02/2011 10:35:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Dagarna går på högvarv just nu. Inte på grund av nytillskottet The Pup som jag hade trott. Jag hade nog förväntat mig fler "olyckor" inomhus och en massa bus. Men istället har vi en tyst och snäll valp som tålmodigt väntar i sin korg medan vi äter, säger till sekunderna innan han behöver gå ut och sover på nätterna. Misslyckas vi med det här råmaterialet så ska vi inte ha hund.

Nej, det är två och snart tre andra kids som är i toppform eller något sådant. Svante reagerade starkt på att börja om på dagis efter sommaren. Kanske en sån reaktion jag hade väntat mig då Tyra kom? Men nu kom den i alla fall. Svante är inte minstingen på dagis längre... På det är det potträning och annat. Olivia är en helt annan nöt att knäcka. Kan man gå rakt ur treårstrotsen in i sexårs? Jag tror det är fullt möjligt alltså. Jag är hemma med barna hela dagarna och när Johan kommer hem så är han knäckt efter en halvtimme med vildingarna! Haha.

På allt detta ska man hinna städa, tvätta, diska, damma, mocka, rida, sova, äta... Och så nya jobbrutiner och tider för Johan. Sitta kan man ju drömma om i alla fall. Men jag gissar att allt lugnar ner sig så småningom.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers