.utmaning

4/11/2010 09:25:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Erika utmanar och jag hänger på:

Gör som jag, gör upp en lista på 5 konstiga ovanor eller egenheter som du har och utmana sedan andra att göra detsamma.


1. Jag måste sova längst inne i rummet, längst från dörren.
2. Jag tappar bort saker när jag pratar i telefon eftersom jag fibblar bort dem utan att tänka på vad jag gör. Värst var när jag stoppade 35000 kronor under kopiatorn på mitt kontor. Jäklar vad jag letade sen!
3. Jag kan inte kliva direkt på golvet när jag duschat och fötterna är blöta. Måste ha handduk eller matta att kliva på asap.
4. Jag luktar på allting som jag äter. Sluta mobba mig!
5. Jag gnuggar mina fötter mot varann när jag ska somna.

 

Haka på!

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers