.slutbetyg

4/07/2010 10:55:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har ju provat duschcremen Dove VisibleCare någon månad nu och jag måste bara säga WOW. Helt ärligt, den är hur bra som helst!

Man utlovar synbart vackrare hud på en vecka, det vet jag inte om jag fick men nu kan jag i alla fall se att huden har fått mycket mer lyster. Jag har ju så vansinnigt torr hud och brukar bara använda mig av duscholja och barnolja då jag duschar, men den här duschcremen kommer jag tveklöst att fortsätta använda. Huden känns len som en barnrumpa när man duschat, och det känns faktiskt som om man smörjt in sig. Ibland tänker jag att man blir nog inte ren, det känns som att tvåla in sig i balsam.. haha. Men efter duschen känner man sig bara riktigt fräsch och så luktar den ju gott förstås!

Kan inte få annat än toppbetyg av mig! Vad tycker ni andra som provat?

Later.

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by Jessica on 7 april 2010 kl. 13:01

Den är helt ok

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers