.söndagsångest

4/25/2010 09:34:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Efter en skön bra dag, och en lång ledig vecka så börjar söndagsångesten krypa fram. På sitt sätt ska det bli skönt med vardag och rutiner igen. Men också tråkigt. Men jag ska nog hitta något projekt att gå upp i så jag inte får damp.

Bloggen och jag är inte kompisar just nu, Det suger verkligen att skriva, skriva, skriva, lägga upp en massa bilder och filmer och bjuda på det vi har och aldrig få något tillbaka. Så bloggen lär inte vara det projekt jag ska gå upp i just nu. Hoppas på nya krafter.

Svante är sjuk igen. Hosta och feber. Riktigt rosslig ikväll men sedan han somnade har jag inte hört av honom så jag hoppas han får sova bra ändå. Svårt med de små när man inte ens kan ge dem något slemlösande och enda alternativet egentligen är adrenalin och ventoline på sjukan.

För min del så har bägaren runnit över. Allt är inte frid och fröjd när man har varit mjölkfri i ett halvår och sen försöker sig på mjölkprodukterna igen. Var riktigt djärv idag och drack ett mjölkglas till lunch, sen blev det lite vaniljkesella till efterrätten ikväll och då sa magen upp sig totalt. Så nu har jag ont och mår dåligt och ligger i soffan nära till badrummet… wohoo vad kul jag har det.

 

Vi hörs när vi hörs.

Etiketter: , , ,

3 hälsningar:

Comment by Jennie~* on 26 april 2010 kl. 13:21

Tråkigt att det inte känns roligt med bloggen längre, förstår vad du menar med att man inte får så mycket tillbaka. Försöker tänka att det gör någon annan glad iallafall och att man själv får skriva av sig lite. Härligt att du nu får äta vad du vill men jobbigt att inte kroppen vill samma sak :p
Såg bilder på dina sötnosar idag när pappa var förbi, Olivia blir bara mer och mer lik dig!

Kram

Anonym on 28 april 2010 kl. 21:10

Vad ska du ha igen, kolla hur många som läser din blogg, det är väl en bra mätare på vad du får. Vi gillar att läsa bloggen./mordin

Comment by Erika on 29 april 2010 kl. 20:57

Hej vännen! Kolla in min blogg: http://enlitenerika.blogspot.com/2010/04/award.html

Har en liten överaskning till dig :)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers