.logistik

4/08/2010 10:44:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Syster ska hämta upp något i Umeå imorgon. Hon ska hit till sina gamla hemtrakter imorgon och har lovat hjälpa oss med en transport. Men hur löser men det på ett bra sätt då en är ledig och vill komma iväg, en annan jobbar och den tredje parten – själva objektet är av en lite känslig natur och måste överlämnas personligen. Men jag hoppas vi har hittat en lösning, en snabb date på en parkering – allt hänger på en bil.

Imorgon får ni se – på ett eller annat sätt ska det lösa sig!

Vi har haft spekulanter på vår bil ikväll. Den ena – väldigt positiv och sa KÖP, den andra – inte negativ men ville tänka på saken. HOPPAS! Annars var det ett trevligt par som var här och det blev både häst- och hockeysnack så kvällen var knappast bortkastad ändå.

Olivia ligger i sin säng och hostar och gråter emellanåt. Mammas lilla hjärta ♥ Tror jag ska krypa i säng och låta henne sova hos mig en stund.

 

Later.

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Comment by lillebror on 8 april 2010 kl. 23:06

De blir ju kul =)

Hoppas verkligen ni blir av med både bil o de andra "åbäket" =)

Måste bara få skratta åt det här
"Tä den dag Svante tar sig fram fögen maskin och inte hindras av gåolen... The horror ;)"

Hahahahaha
De funakr bra fortfarande ser jag =)

Comment by Hanna on 9 april 2010 kl. 09:58

Japp TwitVid är verkligen lysande. Inget jag kan göra något åt dock!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers