.freda

4/23/2010 11:41:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hemma igen. Seg som få och inte alls peppad på att vara hemma. Men det var mysigt att träffa alla djuren igen. Tilly har varit som klistrade på oss, till och med Skrållan har varit lite mer social. Hästarna sa inte så mycket, men de hade ätit upp nästan allt hö under veckan, som borde ha räckt i en 6-8 dagar till så jag tror nog de hart skanat oss lite också.. Baloo blev ju glad som alltid förstås.

Åt en pizza igrå. Vet ni vad det innebär? Min son har ratat mig. Han vill inte ammas längre… Jag har kämpat ett par veckor och nästan tvingat honom, för att få en smidig övergång (och slippa sprängfyllda värkande tuttar) och det har gått bra så nu är det slut på den bebistiden. Börja krypa, sätta sig, sluta amma, klättrar på väggarna, tränar på att gå… allt på en gång. Storkillen! Ska bli skönt att slippa tänka på vad jag äter för hans skull dock. Räcker med att ha koll på vad han äter..

Olivia längtar till stugan. “Mamma jag vill inte vara hemma jag vill vara i stugan” säger hon. Jag med. Men det kan ju va rätt kul hemma också och hon har faktiskt varit riktigt hyper ända sen vi kom hem igår kväll. Hoppas hon landar snart..hahaha.

Johan och Olivia är och hämtar hö, S sover och jag är bara trött. Skulle behöva va till stan en sväng, sen skulle vi behöva få iväg skotern och hämta oss en ny bil. Måste nog börja i någon ände snart.

Min fina diet, godisförbud och allt vad det nu heter har verkligen gått åt skogen på semestern. Som sig bör. Men vet ni vad. Nu behöver jag inte ta hänsyn till någon liten gosse längre så nu är det bara att köra järnet!

Later.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers