.friday

4/16/2010 09:32:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

What a night! Kom i säng sent såklart. Svante vaknade redan vid två och var hungrig, eftersom han bråkade med vällingflaskan igår. Ena Go’s mjölkfria välling är god, men tyvärr så är pulvret färskvara.  Får det stå ett par dagar för länge så klumpar det sig bara och han får inte ut vällingen ur flaskan. Det går normalt sett bra nu, han hinner äta ett paket tillräckligt snabbt då han äter två gånger per dag. Anyway, sen vaknade Svante vid fem och var inte hungrig. Men han kunde inte somna om heller så det tog säkert en timme. Johan tog den biten men jag kunde inte sova. Sen kunde jag inte somna om heller för jag började grubbla på en jävulskt irriterande grej. Till slut vaknade Johan och lovade att han skulle fixa det, så att jag skulle kunna somna… Vid sju somnade jag om, Olivia kom vid halv åtta men gick och kollade på Tv en stund så vi fick snooza lite.

Men nu är det fredag! Johan är ledig! Vi ska bara ordna med lite saker, sen ska vi dra ut på lite äventyr. Men vi hörs senare..

Etiketter: , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers