.sönda

4/25/2010 11:13:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Gårdagens shoppingtur blev ju… inte så lyckad? Vi kom inte hem med det vi skulle köpa, och egentligen inget annat heller. Fast jag fick ju snagga håret och det var kul för frisören var en gammal bekant och hela behandlingen lyxig!

Men sen åt vi middag, västerbottensostpaj! Tänk jag kan äta paj igen! Och så lånade vi ut hus och barn till svärföräldrarna och fick gå ut tillsammans. Fast Johan såg jag knappt till, varken där vi var först, eller på utestället… men det var bra ändå, alltid kul att träffa folk och prata bort en stund. När vi kom hem vid ett så såg vi DH från i tisdags, och sen sov man gott. Till sex. Men J fick sova till halv nio, sen sov jag en stund till så det blev nog bra ändå.

Svante utvecklade en ny krypteknik igår. Vi har för halkiga golv och inga mattor (tyvärr) så han har det jobbigt när han ska ta sig framåt. Men nu kliver han med ena benet, och sitter som halvt på rumpan och tar sig fram bra. Så det lär väl inte dröja länge förrän han går med båda fötterna och händerna i backen, som Gollum hihi.. Kanske för att han kör med gåvagnen och skjutsar “Härskarringen”  fram och tillbaka i köket-korridoren säkert tio varv per dag… Min rygg går av när jag ska springa efter. Törs inte släppa iväg honom själv. Ibland går det hur stadigt som helst, men han kan lika gärna släppa och tro att han ska stå kvar ändå..

Nu ska vi ut och fixa med hästarna

 

Later.

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers