OJ!

12/29/2008 01:16:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Är klockan redan ett! Shit... jag har ju bara hunnit betala räkningarna idag, och klädde på mig alldeles nyss. Nåväl, här råder den stora förkylningen så jag får väl skylla på den varför allt går så sakta. Har faktiskt när jag tänker efter ordnat med en present och bokat en tid idag också. Tänkte hinna ut i dagsljuset och lta hästarna plumsa lite innan vi skottar av ridbanan, men då måste jag skynda mig (så det går att filma lite)!

Vad gör du idag?

Etiketter: ,

2 hälsningar:

Anonym on 29 december 2008 kl. 14:04

idag tar jag det lugnt, hade kräksjuka igår så är matt idag..gör minsta möjliga.

massa kram!

Anonym on 29 december 2008 kl. 15:31

Åh tack SNÄLLA SNÄLLA Hanna för att du orkade fixa film och allt - du är ju bäst!!! =)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers