Dagens..

12/17/2008 11:05:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: Gott 
Gjort: Badat Olivia, duschat, frukost och lite sånt  
Planer: Nästan samma som igår för jag tycks ha svårt att få någonting gjort.                                    Ser på: Ovädret ute 
Lyssnar på:  Olivias sånger (på kinesiska)                                                                                    Läser: INGET! det tog sin lilla tid men nu är jag klar. Nästan 700 sidor irish english men ack så bra..                                                                                                                                                       Äter: Havreknäcke/mjukkaka med philadelphia till frukost                                                      Dricker: Russian Earl Grey 
Bästa: Vi fick en väldigt ärofylld inbjudan igår, sånt värmer. 
Sämsta: Formsvackan håller i sig och jag verkar inte vara kapabel att uträtta nånting som jag har tänkt. Det är typ en vecka till julafton och jag har massor med julklappar kvar att handla, har inte bakat några lussebullar, och så är det en hel massa annat mindre julrelaterat som jag måste fixa. 
Barn:  Leker och står i.                                                                                                                         Väder: Blåsigt, snöigt, nollgradigt

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers