Juletider...

12/14/2008 12:27:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

...och det är fullt upp hela tiden. På nåt vis. Idag har i alla fall Olivia lussat lite lite. Som en luciatomte. Bild kommer. Olivia sover för övrigt borta ikväll, hon slocknade och fick sova över så slapp vi dra upp henne nu ikväll - hon sov så gott! För övrigt har det snöat en hel jäkla massa så vi har varit utan ström från och till hela dagen. Därav den stora tystnaden här. För övrigt så blir det ju lite tystare än vanligt så här års då alla har fullt upp. Det ekar i bloggosfären. Vad mera ska jag uppdatera? Jo, igår blev det då dags för den stora Idolfinalen och vi hade lite knytkalas. Gjorde en tropisk fruktsallad med vitchokladgrädde och det ni - det går inte av för hackor. SÅ gott! Sen var det ju inte alls särskilt spännande med finalen. Jag undrar verkligen hur jag hade reagerat om Alice vunnit - jag var nämligen så övertygad om att Kevin var klar att tanken på att det skulle kunna gå annorlunda inte fanns! Haha..men det gick ju som väntat, tack och lov. Nu ska jag sova gott hoppas jag, fast lilla O inte är hemma... Men Johan är ju hemma i alla fall till i morgon bitti. Sov gott där ute!

Etiketter: , , ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers