8 saker

12/02/2008 09:53:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Hittade listan hos Petra!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna. (de 8 sex-sakerna läste jag...)
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram:
1. Idol ( tänker inte ojja mig över hur patetisk jag är som ser idol eller så som så många andra gjort, jag är i mycket gott sällskap och jag gillar det)
2. Grey's
3. House
4. Desperate Housewives
5. Weeds
6. Scrubs
7. Oskyldigt dömd
8. Vänner (alltid - sitter och skrattar långt i förväg eftersom jag kan serien utantil)

8 saker jag gjorde igår:

1. Jobbade. Huvudsakligen tråkigt administrativt. Fast inte alls tråkigt haha.
2. Bloggade.
3. Åt en apelsin.
4. Körde bil.
5. Åt lasagne.
6. Tittade på hästarna. Hann inte så mycket mer tyvärr.
7. Lekte med lilla O.
8. Betalade räkningar.

8 saker jag ser fram emot:

1. Jul
2. Fjällen
3. Föl
4. Metallica
5. Lön
6. Smörgåsen Johan just gjort
7. Tekoppen strax (den som väntar på något gott...)
8. Sova

8 favoritrestauranger:
1. Tapas
2. Kriti
3. Eurasia
4. Tatung
5. Eastern Palace
6. Sondee's
7. Max
8. Dungers

8 saker på min önskelista:
1. Jag önskar mig mer tid
2. Jag önskar mig mer pengar                                                                                                                  3. Jag önskar mig mer tålamod
4. Jag önskar att min familj får vara frisk, detsamma gäller mina vänner
5. Jag önskar att lågkonjunkturen vänder snabbt så livet känns lite lättare för de som är drabbade.
6. Att tiden ska gå liite fortare, men sen liite saktare haha. Balans.
7. Att djuren får vara friska och hela.
8. Att arbetsåret 2009 ska gå strålande

Jag utmanar Storasyster, Lillebror, Heapea, Maria, Emilia, Hanna, Linda... nån fler som brukar läsa min blogg?! Kör!

Etiketter:

2 hälsningar:

Comment by Linda Lidén on 2 december 2008 kl. 22:02

En himla massa inlägg... det är schåigt men skoj att följa din blogg :-)

Själv verkar jag inte så skrivkunnig längre. Eller nån annan brist kanske?

Ska fundera om jag kan fylla i den där listan...

Comment by Petra on 3 december 2008 kl. 12:24

Kul att du hakade på utmaningen!!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers