Gullungen del 14

12/01/2008 07:18:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Farfar kom ju hit idag, så att Olivia skulle slippa gå upp så tidigt... Klockan 10.15 så rådgjorde farfar med farmor och de beslöt att lillan inte skulle få sova längre... då hade Baloo varit in till henne flera gånger men hon ville bara sova vidare... vad ska det bli av denna unge haha! Nytt rekord idag i alla fall. Ändå kom hon i säng i tid igår, å andra sida sov hon inte så mycket på dagen igår. Idag har hon ändå hunnit sova två timmar på eftermiddan... Hoppas hon är trevligare med morfar som kommer hit imorgon - och inte bara sover menar jag.

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 1 december 2008 kl. 20:12

oh shit! Olivia har ett och annat att lära mina döttrar vad gäller sovandet.

Anonym on 1 december 2008 kl. 20:21

Fy fasen säger jag då bara *skratt* Jag VILL INTE veta sådant där Hanna! /Hon som är uppe hundra gånger ggr/natt med Lucas och så kommer Casper när minstingen väl somnat =)

Comment by Hanna on 1 december 2008 kl. 21:19

Å andra sidan kanske era ungar har ett och annat att lära min ;)

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers