En liten lista...

12/17/2008 10:20:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

1. Var hittade du den här listan? Hos Alexandra
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Åmliden och mamma i Stensele
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Jag försökte installera statistikprogrammet SPSS men det går inte! HJÄLP. Före det..hmm..vet inte.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Kriti kanske, eller Tapas var ju jäkligt bra också

5. När badade du i en pool senast? för någon månad sen i badhuset.
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja på mellanstadiet tror jag

7. Hur många barn vill du ha? Ingen aning! Fler än ett i alla fall.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Oj. Techno på P3 lördagkvällar
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Det kan jag omöjligt veta redan nu

10. Vad har du för TV-kanaler? Boxers grundutbud. Räcker gott.
12. Har du busringt någon gång? Absolut

13. Har du fått felparkeringsböter? Japp. Men jag märkte det inte ens...
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag har i alla fall kunnat tänka mig det tidigare. Nu när jag blivit mamma så vet jag inte längre... märkligt men sant.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet
16. Har du en egen trädgård? Jao, en egen gård med mycket träd
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kaxen. Kommer ni ihåg?
18. Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det
19. Badkar eller duschkabin? Badkar tror jag. Tycker duschkabiner är lite läskiga. Annars är det trevligt med kakel och glastegel tycker jag.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Har inte sett nån
21. Favoritpizza? Tornero på Härnö Pizzeria
22. Chips eller popcorn? Pop
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va? Nej... Kan man det?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin om jag måste välja...
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Monica på tieto, julbord
28. Favoritchoklad? Mörk (70%) med sesam, eller hasselnötter tror jag
29. När röstade du senast? Häromdagen, på Anna i Elles designtävling.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras tror jag. Syster är duktig på sånt

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jo, lite simtävlingar, norsjö runt (stafettlöpning), KM i dressyr...
32. Är du bra på matlagning? Det brukar gå ner
33. Klarar du att tanka själv? Ha! Ja!
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Hmm...? Har jag det? Kan inte komma på något
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
37. Vad var det senaste du handlade? Frimärken
38. Har du kräkts offentligt? Vad är offentligt? Vill nämligen säga nej på den frågan. Skogen i Lövberg känns till exmpel inte särskilt offentligt...
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Haha, det andra har jag ju redan så vi får väl satsa på det första.. men inte på bekostnad av det andra.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Jag vill tro det (fast så gick det ju inte till med min sanna kärlek)
41. Har du ringt något betalnummer? Öh.. Blocket.
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Oj...... ingen aning! 44. Hade du mycket hår som liten bebis? Jag hade tillräckligt
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har inget

46. Vad har du i din väska? Mynt, läppsmörj, skräp, oftast en frukt, mobilladdare, värktabletter, och en hel del annat krafs 47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänderna.
48. Vad är du tacksam för idag? Min familj


Någon som orkar sig på den här lilla listan? Kopiera den vetja!

Etiketter:

1 hälsningar:

Anonym on 17 december 2008 kl. 23:20

hoppas du har en trevlig kväll! kram!

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers