Morgondagen!

12/14/2008 11:31:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Imorgon så jobbar jag. Samtidigt så kommer hovis så det blev en liten krock där. Det är inget jag kan boka om, men som tur är så har jag ordnat det bra för mig. Hemma har jag nämligen min darling Johan som då får den stora äran att ta hästeriet också! Lite spännande är det att lämna dem helt åt sitt öde. Att hålla en häst som ska verkas är normalt sett ingen big deal, Pion kommer inte att vålla några bekymmer (om hon inte somnar förstås) men en stökig tonåring med noll tålamod och som inte gillar att man håller i fötterna, samt en rookie som lika gärna kan stå på sina två bakben som på alla fyra och som inte alls förstår vitsen med det hela än.. haha. Spännande, men jag är inte orolig, han har god hand med hästarna min stalledräng. Förstår ni vilken tur jag har? Sen har vi ju sån tur också att morfar kan ställa upp som barnvakt medan Johan tar hästarna och jag är på jobbet.

Etiketter: ,

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers