Dagens

12/16/2008 11:38:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Humör: det är väl bra tror jag 
Gjort: Fixat julkorten som måste postas idag!  
Planer: Skulle behöva handla, har lite att ringa om också                                                                Ser på: Barnkanalen 
Lyssnar på:  detsamma                                                                                                                               Läser: This Charming man, av Marian Keyes, upplösningen!                                                        Äter: Havreknäcke med pjiladelphia till frukost                                                                                    Dricker: Darjeelingte 
Bästa: Skönt att vara ledig idag och så har jag ju fått min anställning förlängd till sista juni. Sen kan det bli tre år till om jag har tur. 
Sämsta: Att jag inte alls är i form. 
Barn:  Ser barnkanalen och leker                                                                                                      Väder: Blåsigt och allmänt otrevligt, men inte så kallt...

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers