Vi talar inte samma språk

7/01/2008 11:36:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

om jag frågar om någonting som handlar om EL, hur det kan komma sig att det blir ett elfel av något slag till exempel, så vill jag INTE ha en teckning på ett elschema utan jag vill ha en RIKTIG förklaring av typen: "jo älskling du förstår, någon har satt ihop kablarna fel, därför blev det så". Mer än så vill jag inte höra därför att SÅ intressant tycker jag inte att det är. Svaret får gärna åtföljas av en kommentar som: "och det kommer inte att hända i vårt hus därför att här är det gjort på ett annat sätt". Det är nämligen endast därför jag frågar om något sådant. För att försäkra mig om att det inte kommer att hända oss.

Etiketter:

0 hälsningar:

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers