Grattis lillebror

7/19/2008 12:01:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Idag fyller Lillebror 24 bast. Jag tyckte att han skulle styra upp med lite party på födelsedagen. Han tyckte vi skulle styra upp det åt honom - födelsedagsbarn slipper tydligen sådant. Det är väl egentligen bara när man fyller 30 som man slipper styra upp det själv (Iofs fick jag ett jättekalas på min 25+årsdag)?! Nåväl, jag ska inte bråka. Vi kommer och firar imorgon, sedan får vi väl se vad som händer helt enkelt.

 

Grattis Lillebror!

XX

Söstra

Etiketter:

1 hälsningar:

Comment by lillebror on 19 juli 2008 kl. 13:21

Tack och tack! jo nog had eja tänkt hitta på nått ikväll...jag lovar...öl kommer att konsumeras! och wii:et kommer att gå varmt :P

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers