Saker att blogga om

7/16/2008 09:01:00 em / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

* Vad vi gjort i stan de senaste dagarna - eller utanför stan. Har dock inte bestämt mig för om jag ska blogga om det än.
* Athenas träning. Och fina träningstips. Och bilder förstås.
* Hur man bränner 8579 kronor på 45 minuter
* Vikten av GPS, ABS-bromsar, hastighetsmätare och konsumtionsmätare
* Hur bra Gula räcern är
* Armbrytning
* Släktträff
* Olivia och pappas sagostunder
* Om att SE stenrik ut.
* Bonussemester
* Desperat sug efter resa


Känner inte riktigt motivationen. Men imorgon börjar Johan om att jobba igen så då..kanske...vart ska jag börja?

Etiketter:

2 hälsningar:

Anonym on 16 juli 2008 kl. 22:07

Är juh nyfiken på allt!!! ;) Har blivit lite lätt beroende av din blogg! ;) Trist att Johans semester redan är slut, hoppas ni får några fler bonusdagar. Jag jobbar min sista dag på måndag, då börjar "ledigheten"!!! Vi skulle ju ha träffats å lagat mat å drucke vin tillsammans! Ha det bäst! Kramelikram // M

Comment by Hanna on 17 juli 2008 kl. 22:02

Anytime.. anytime.. jag är helt öppen för mat och vin! När??
Kram

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers