Blottning?

7/06/2008 01:05:00 fm / I en annan del av Ulriks/ Hanna /

Har du pussat nummer 2?
Nej, inte vad jag kan komma ihåg. En skitrolig klasskompis från Härnösandstiden - en Gävlebo som lovat bjuda på Kebeb nästa gång jag kommer till Gävle... Undrar vad han gör nu för tiden?


Vad har du för relation med nummer 20?
En oerhört komplicerad relation måste jag säga. Mina vänner skulle hålla med mig om de såg namnet i telefonboken. Eller den VAR komplicerad - nu är den väldigt enkel. En god vän.

När ska du träffa nummer 30?
Under veckan någon dag skulle jag tro.                                  

Är nummer 18 söt?
Söt vet jag inte om jag skulle kalla honom. Men en supertrevlig svenskbritt med ett sött sätt som jag inte träffat på några år. På den tiden när vi umgick så tyckte jag att det var så mysigt att han alltid avslutade sina meningar som bara britter gör... "pass the sugar, Love" eller något i den stilen.


Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Tyckte nog han var lite halvtöntig på något sätt. Han var helt nere i en av mina bästa kompisar och följde henne som en svans samtidigt som inte fattade det utan tyckte det var trevligt med en ny kompis. Han är dock inte alls töntig utan bara trevlig och rolig. Saknar göteborskan...

Gillar du nummer 14?
Ja, absolut! 

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Hon var förbi här tillsammans med sin lillasyster här om dagen! Det var trevligt!

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Ingen aning! Min bästis som bor på Irland... Saknar henne enormt emellanåt och hoppas jag kan åka dit snart. Eller att hon kommer hit med sin Irländare.

Är du nära vän med nummer 23?
Har ingen närmre vän än så. Min darling sambo.

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej. Svärföräldrarna.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Haha! Javisst, en gammal kompis, skulle vara kul att höra vad han gör nu för tiden. På "den gamla goda tiden" var vi mycket ute och partajade tillsammans.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Pengar, pengar, pengar... Telefonbanken.


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Det är klart jag skulle kunna men det är föga troligt att det skulle hända. En nära släkting men inte av den kramiga typen helt enkelt.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Han har lagat mina tänder.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Vad skulle jag vilja göra... Jag skulle gärna hälsa på henne, kanske gör jag det till veckan då vi ändå ska åt hennes håll. Eller faktum är att vi tänkte låna hennes husvagn så det kommer jag säkerligen att få göra också!

Vad är det bästa med nummer 8?
Hon är en god vän, lätt att prata med och så har hon bra koll på saker och ting.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Tja... det är väl jag det så det brukar vi väl. Varje morgon framför spegeln om inte annat även om jag sällan känner igen monstret som stirrar tillbaka på mig.

Jag snodde listan från Alexandra. Ta den gärna du med.
Om du tar listan, skriv gärna en kommentar så får jag läsa!

Etiketter: ,

3 hälsningar:

Anonym on 6 juli 2008 kl. 10:08

Knyckte listan =)

Comment by Hanna on 6 juli 2008 kl. 12:29

Härligt! :)

Comment by lillebror on 6 juli 2008 kl. 21:54

*knyck*

Skicka en kommentar

 
Find More Free Custom Color Layouts at April Showers